Ed Sheeran Carpool Karaoke

Ed Sheeran Carpool Karaoke


YOU LEFT YOUR GUITAR AT MY HOUSE LAST NIGHT, SO I’VE GOT IT HERE,
BUT I’M GOING TO BE LATE FOR WORK NOW. WOULD YOU? OH, ARE YOU SERIOUS? YES! IT’S RIGHT HERE. I’M OUTSIDE NOW. ALL RIGHT, THANKS, BUDDY. CHEERS, MATE. OH, HE’S A GOOD GUY. HE’S A GOOD GUY. ( LAUGHTER )
YEAH, SORRY ABOUT THAT. THERE HE IS! ( CHEERS AND APPLAUSE )
HOW ARE YOU, MAN? NICE TO SEE YOU! THIS WILL BE A LIVE SAFER TO USE
THE CAR POOL LANE TO GET TO WORK.>>CAN WE LISTEN TO MUSIC?>>James: YEAH, LET’S DO THIS. IT’S GOT A SEXY VIBE TO IT.>>YOU NEED THIS SHEET THE FIRST
PLACE TO FIND THE LOVERS AT THE BAR IS WHERE I GO ♪
♪ ME AND MY FRIENDS OUT AT THE TABLE DOING SHOTS AND WE TALK
SLOW ♪ ♪ WE TOOK HOURS AND HOURS BY THE
SWEET AND THE SOUR ♪ ♪ I TOLD YOU IT’S A SEXY SONG, I
TOLD YOU IT’S A SEXY SONG ♪ ♪ MMM ♪
♪ I’M IN LOVENOTE THE PUSH AND PULL ♪
♪ .>>I GRIND ON IT, JAMES, I WANT
TO SEE YOU WORK IT. ♪ I’M IN LOVE WITH YOUR BODY ♪
♪ DISCOVERING SOMETHING BRAND NEW ♪
♪ I’M IN LOVE WITH YOUR BODY. ♪
>>James: YOU’RE JUST TAKING A WHOLE YEAR DOING NOTHING.>>NO, I DID THREE MONTHS PROPER
TRAVELING AND THEN EIGHT MONTHS.>>James: NO PHONE? YEAH, JUST E-MAILS.>>James: YOU’RE TELLING ME
THIS IS SOMETHING I SHOULD DO IN MY LIFE.>>YOU SHOULD DEFINITELY DO IT. ACHESLY DON’T HAVE A PHONE
ANYMORE. I HAD A PHONE FOR TWO WEEKS AND
I JUST DIDN’T CHARGE IT. IT WOULD HAVE BEEN, LIKE, 30
YEARS AGO FOR OUR PARENTS.>>James: 100 PERCENT. I WOULD WAKE UP AND THERE
WOULD BE 50 MESSAGES. NONE WOULD SAY HI, HOW ARE YOU. IT WOULD BE, LIKE, CAN I HAVE
THIS, CAN I DO THIS, CAN I HAVE THIS — AND IT WAS FUN BUT
DRAINING. SO BY THE END OF IT, GOING
TRAVELING.>>James: HOW’S THIS? ♪
OH, OH, ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ OH, OH ♪
>>READY? SING! ♪
♪ OH, OH OH,,O E, OH ♪ ♪ OH, OH, OH, OH, OH ♪
>>LOUDER ♪ OH, OH, OH, OH, OH, OH.>>HERE WE GO.>
♪ UNTIL THEN, NOTHING ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ (CHEERS AND APPLAUSE)
♪ ♪ ♪ ♪ SOMETHING TO DRINK, MAYBE
STARTING TO SMOKE ♪ ♪ I DON’T KNOW REALLY WHAT I’M
SUPPOSED TO SAY ♪ ♪ I TOLD HER MY NAME ♪
♪ I ALREADY KNOW SHE’S A KEEPER ♪
♪ ONE SMALL ACT OF KINDNESS ♪ ♪ WE SIT ON THE COUCH ♪
♪ ONE THING LED TO ANOTHER ♪ ♪ I NEED YOU DARLING ♪
( APPLAUSE ) ♪ I NEED YOU DARLING ♪
♪ WON’T YOU LET ME KNOW ♪ ♪ WHOA, WHOA, WHOA ♪
>>James: I WANTED TO CLEAR SOMETHING UP ABOUT YOU. THERE IS A SNACK CALLED MALT
TEASERS. IS IT TRUE YOU CAN FIT 47 IN
YOUR MOUTH?>>YES.>>James: IT JUST SO
HAPPENS –>>I’M GOING TO CHUCK UP.>>James: YEAH, SURE. YOU RECKON YOU CAN DO THIS?>>YEAH.>>James: LET ME TRY AND SEE
IF I CAN BEAT YOU. IS THERE AN ACT TO THIS? YOU CAN PROBABLY BEAT ME,
ACTUALLY.>>LET’S TRY IT. ( TALKING WITH MOUTHFUL )
♪ ♪
♪>>HOW ARE YOU DOING? ♪
♪ ♪
>>James: 55. OH, MY GOD! NOW GO, GO, GO, GO, GO! ( CHEERS AND APPLAUSE )
( LAUGHTER ) I DON’T KNOW HOW YOU’VE DONE
THAT! THAT WAS INSANE! THAT WAS INSANE!>>THIS IS PROPER DRIVING.>>James: IT’S ALL ABOUT
DRIVING. ♪ WHEN I WAS SIX YEARS OLD ♪
( CHEERS AND APPLAUSE )>>James: LET’S DO IT. ♪ I WAS RUNNING FROM MY BROTHER
AND HIS FRIENDS ♪>>James: NICE. ♪ HE TAKES SWEET PERFUME ON THE
MOUNTAIN GRASS I ROLLED DOWN ♪ ♪ I WAS YOUNGER THEN ♪
♪ TAKE ME BACK TO WHEN I FOUND MY HEART BROKEN ♪
♪ LOST DURING THE YEARS ♪ ♪ IN THE SWEET FIELDS ♪
♪ BUT I CAN’T WAIT TO GO HOME ♪ ♪ AND I’M
♪ I’M ON MY WAY DRIVING AT NINETY DOWN THOSE
(CHEERS AND APPLAUSE) ♪ COUNTRY LANES
SINGING TO “TINY DANCER” ♪ AND I MISS THE WAY YOU MAKE ME
FEEL, AND IT’S REAL ♪ WE WATCHED THE SUNSET OVER THE
CASTLE ON THE HILL (CHEERS AND APPLAUSE)
>>I PUT IT BACK. ( CHEERS AND APPLAUSE )
>>James: THAT’S THE PROBLEM WITH THIS SONG. YOU CAN’T REALLY HAVE THIS SONG. EVERYTHING ABOUT THIS SONG IS
YOU SHOULD BE DRIVING. SO WHEN I’M INTO IT —
♪ I’M ON MY WAY ♪ ♪ STUCK IN SOME TRAFFIC ON THESE
BAD FREE-WAYS ♪>>THERE’S A LOT OF WORK THAT
HAS TO BE DONE THERE.>>James: WHAT? CAN’T RHYME WAY WITH WAY.>>James: YOU’RE A TOUGH
CRITIC. ♪ I’M ON MY WAY ♪
♪ STUCK IN THE TRAFFIC ♪ ♪ I’M GONNA BE LATE ♪
>>NO, IT’S — ♪ ♪ ‘EM SINGING KARAOKE ♪
♪ AND I MISS THE WAY WE SING ♪ ♪ THIS SONG ♪
♪ BACK THERE ♪ ♪ WHEN WE WATCHED THE SUNSET ♪
♪ OVER THE HOLLYWOOD SIGN ♪

100 Replies to “Ed Sheeran Carpool Karaoke

  1. i love this vid, and no doubt to NO ONE right on. He does have mad respect for James (You can tell Ed really wanted to see if he could do the song with "I need you darling " and he absolutely did "crush it" so much you could tell that ed was humbled by it. Watch him right after he says you "crushed it".

  2. I think James Cordon from what little i know his the most real, true, hardest working to where he got – show host. or so it seems

  3. Me and ed Sheeran are common i also have email only but i can't live without phone i need information and entertainment

  4. Ed sheran shape of you β€β€β€πŸ’šπŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™β€πŸ’›πŸ’“πŸ’šπŸ’”πŸ’›πŸ’™πŸ’™πŸ’›πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’›πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’šπŸ’™πŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’ͺ

  5. I've never heard that song before really (the one with the fast part) I was like neutral about Sheeran but now I think I like him as an artist πŸ’ very talented!

  6. I had to watch this again….oct.2019. Of course love Ed Sheeran,but also love how quick he is to come up with lyrics for "stuck in traffic"πŸ’™
    Wish i was sitting in the back just listening!

  7. The 2nd song is Ed Sheeran – Sing [Official Music Video] https://www.youtube.com/watch?v=tlYcUqEPN58 from his 2nd album Multiply X

  8. IoveπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜‡πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜

  9. Me:sees ed sheeran in title and thumbnail in 2019
    Also me:we need part 2 we need part 2 with his new album come on justin beiber got a part 2 come on where's part 2
    Also me:there..there is no part 2 πŸ˜πŸ˜‘πŸ™πŸ˜’πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­

  10. Ed Sheeran has that British class act., Ed is picking up the wild America behavior.. There is no shame it the USA.lol.

  11. Holy shit… ed still sounds as amazing and attractive as ever in person… this is coming from a straight male lmao

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *